När lillan kom till jorden..

När lillan kom till jorden

Det var i maj när göken gol

Sa mamma att det lyste

Av vårgrönt och av sol..

Senaste nytt för idag! Min lilla sessan har fått sina katt ungar nu! : ) Kan inte se hur många det är för hon ligger under min dubbelsäng... : / Men jag har allt sett hela TVÅ stycken! :D Jag hade ju tänkt att jag skulle kunnat städa och fixat till i mitt  rum men nu vill man ju inte störa. Så att det blir till och ringa syster min och höra om hon kanske vill komma och hämta mig så man kanske kan avsluta denna fina dag med ett par mys snack med henne på verandan sin!

Ska ta och bädda till en liten bädd till de små nu för dom ligger platt på mitt golv just nu..
 -För jag är ju den blivande barnmorskan som sagt.. ; )

Ha det så bra mina kära ska ta o lägga upp några bilder sen!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0