kvälls skriverier..

Nu är det en fredagkväll och Rebecca har genast brytit våra traditioner med att gå ut fredag och lördag.. Ja, för nu sitter jag här hemma i Nathalies rum och låter tiden passera med denna fin fina låten, Almost lover! Ja för mitt rum kan jag ju inte sitta, för det första så har ju min "fina" dator kraschat lika mycket som i låten tell laura I love her, den dödskära lille killen som krascha i en rally tävling för att kunna köpa en finer förlovningsring till sin fina flicka!
-Men det gick ju åt skogen som ni säkert hört..



Ja och för det andra så ligger ju Cissi under min säng med sina små kittens, kan ju även fälla in lite fint att jag har nu kollat efter hur många det är och det visade sig att det vart bara två små pipbollar! En med tigerteckning som går i grått och den andra hel grå med vita små tassar. Jätte söta må jag säga! Man vill ju inte störa dom vill ju inte att hon ska yra runt med dom i huset. Emelie lilla ringde till mig när jag satt hemma hos Therese och Anders med barn och drack lite gott vin och åt grillat för att se om man kanske kunde gå ut men man va ju inte tillräckligt snygger för att gå ut må jag ju säga.. ; ) Om Rebecka hade tänkt lite så hade hon ju tagit med något snyggt när hon lämnade hemmet, ja för då kunde ju man ju smygit iväg kanske!
-Men ICKE!

På vägen hem så åkte vi i pappas lilla cab nercabbat och lyssnade på Jerry Williams hittar. När jag satt där med vinden i håret, musiken och fågelkvitter i bakgrunden till suset av farten, såg hur allt passera mig kände jag hur nöjd jag va i min tillvaro. Har nog inget jag vill eller kan klaga på, har mina underbara systrar och bror, i bonus fick jag två älskade systersöner som förgyller mina dagar! Dom gjorde en jätte fin "tårta" till mig utav sand och grodblad med massa fina blommor, bara tanken gör mig glad och får mig att le lite extra! En mamma och en pappa som skulle göra allt för oss om något skulle hända eller inte hända. Mina vänner som förgyller mina helger och vardagar, ja Emelie och jag har varit lite dåliga på att träffas vardagar men när man jobbar som hon gör så är det inte så lätt. Men annar så ses vi alltid varje helg och har alltid lika roligt ihop! Möter blickar, ler lite lätt går vidare. Ja typ så ser det ut när hon och jag är ute o snyggar oss! Den man stannar för har en jäkla tur.. ; ) haha Så ni är ju en av tusen få må jag ju säga..
-Ne men om det ändå vore så.. Eller så ska man nog vara nöjd hur den fronten rullar, för tänk om det skulle va så skulle ju sluta med dumma rykten och det vill man ju inte ha efter sig. Nu kanske ni börjar märka att jag har förbenat tråkigt och bara mummlar och inte vet riktigt vart jag vill komma..

Men..
Kan ju avsluta detta meningslösa skriveriet med att jag har haft en jätte go dag med Therese, lite shopping i knalle, inköp av mat för dagen, grille grill med familjen Urheim och far vår, syster syster snack hann det bli också! Så skönt att bolla med henni! Som vi sa här om helgen änr vi vart ute och skakade rumpan på krogen:
-Hon med erfarenheten.. ; )
Ja hon har ju näst in till vart med om allt så hon har svaren.. ffs.. : D

Ja men visst ja! Systrarna träffade en Jim me jue, på systemet så klart! :D Håret hans börje växa ut nu me ju, kastanje rött vart de me! :D Tess och jag diskuterade sen i bilen att killen skullle låta hans fina hår va men sen så växer deras hår som gräs så de är ju lungt på den fronten.. ; )
-OM han nu inte tar fran gräsklipparen igen.. : P

Katten! Nu ska jag ta och försöka sova lite om det nu går om de små liven inte piper så mycket.. : P

Bye på er så hörs vi säkert imorgon efter mitt möte på grand med Au Pair grejset!
-Om jag inte kommer till Marie på egen hand så får jag ju fixa det på annat sätt!

Bye!
I was lying in my bed last night staring 
At a ceiling full of stars
When it suddenly hit me
I just have to let you know how I feel
We live together in a photograph of time
I look into your eyes
And the seas open up to me
I tell you I love you
And I always will
And I know that you can't tell me
So I'm left to pick up
The hints, the little symbols of your devotion
I feel your fists
And I know it's out of love
And I feel the whip
And I know it's out of love
I feel your burning eyes burning holes
Straight through my heart
It's out of love
I accept and I collect upon my body
The memories of your devotion


So much sorrow, so much pain..

Ne nu blir de faniemej bädden!

Natti!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0