Idag, i natt, ja -nu..

Jag kan inte sova, jag vet inte vad jag ska göra. Det går inte.

Jag hatar det, jag orkar inte. Ångrar att jag träffade honom igår för då hade jag inte suttit här och inte kunnat sova, för nu hade jag legat i min goa säng och sovit så gott. Men, ne nu går det inte. Jag vill bara att någon ska hålla om mig och säga att det kommer bli bra, att det går över. Fast helst så hade jag inte velat vara här alls, jag vill va i trandared nu.


Pink - I don't Believe you

And every night
The passion's there
So it's got to be right,
Right?
No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all

I don't believe you



God natt på er, ja ni som sover eller som ska sova..

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0