igår..

Så va jag och Emelie hemma hos kära Sara för att ha lite mys undertiden som killarna, ah eller killen alltså saras kille va på dendär kabel80 festen.. Visste inte att jag skulle tycka att det skulle va så jobbigt och vara där uppe hos Sara och Micke. Sist jag va där så va ju Gusten där, med Mig.. Nu är jag där själv, villket jag igentligen skulle ha varit som planerat  men då skulle jag ju ha träffat honom sen senare på kvällen. Orkar inte, varför ska det va så svårt och jobbigt?

Sen när Saras Micke kom hem, blev det piss. Pratade med honom om allt. Fasiken, tårarna flödade. Inte lite heller, men jag kunde inte stoppa det. Det kändes skönt måste jag säga. Ville bara ringa syster Therese och prata med henne men inte kunde jag göra det, klockan vart ju lite mycket..

I alla fall..
Sen när klockan passerade tolv så for jag, Emelie och Missan ner till stan för att gå in på X&Y o ha lite skoj! Vilket vi hade, va lite tråkigt folk bara. Men med gott sällskap så! Såg en jäkla massa kabel medlemmar, de kryllade av dom men ingen gurr. Dom va över hela hyllan, vart jag än vände mig.

Nu vill jag inte skriva mer. Bara ohyggligt glad att jag fick träffa gustav igår, kanske sista...

Kommentarer
Postat av: Therese

Messa o kolla nästa gång hjärtat!

2008-11-17 @ 16:37:28
URL: http://mamma-till-2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0