Massa mys med mina vänner

God natt
Kan ju i alla fall inte säga god kväll, klockan är ju lite mer än så.

Idag träffade jag goda Sara, tog en fika och snackade massa skit. For sedan vidare till kyppe för en liten god promenad för mer prat! Va Fruktansvärt skönt och träffa henne idag åm jag säga, vi han tom bestämma att vi skulle börja träna lite ihop. Ska bli skönt och röra sig lite må jag säga!

For hem till lilla byn och bröjade med maten så den va klar när mor kom hem från jobbet och sedan pinnade jag upp till Therecia och Sari. Ja, självklart va ju lilla Majken där. Vi åt gott och drack gott under tiden som vi kollade på The happening och Brudens bästa man (Made of Honor). Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sätta på en liten film som heter så mycket som CIDERHUSREGLERNA.
-Fantastisk film!
Älskar den filmen som ni säkert redan vet..

Lilla Majken

Och imorgon blir det middag hemma hos Angelica och Medhi, ska bli fruktansvärt roligt!

Natti natti och sist men inte minst
-Taaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0