Himmeldiamanten



Vem har tänt den stjärna som speglas i ditt öga?

-Himmeldiamanten

Är du en av tusen små? Är du han dom väntat på?
Är det jordens dålda skatt jag fått skyddat denna natt?


Vem har väckt den rädslan, som lät ditt hjärta gråta?

Varför tar din hand så hårt grepp?
Runt oss dansar skuggor, nu är ängeln borta.
Han sa så mycket vackert, mer än jag förstår


Dina dagar får bli andras glädje, alla möter dig med kärlek och god

Aldrig ska jag glömma de ord jag fick höra, vad som än oss händer
vill dom ge oss kraft och mod


Vem har släckt den stjärna som speglas i ditt öga?


 

**Ändrat Texten lite så att den inte är en kristen text utan mer om kärlek. Ni ser väll vilken låt det egentligen är?**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0