seminarium

Imorgon så ska jag och nathalie på ett seminarium som håller på i ca tre timmar, det ska bli jäkligt intressant vill jag lova! Det handlar nämligen om mig, låter lite ego kanske men det handlar om min lilla börda till sjukdom! Ska bli skönt och få riktig information om den. Har haft det i ett års tid nu och vet igentligen ingenting, får ingen direkt hjälp utav lasarettet. Läsa i böcker och nätet har jag lärt mig att jag inte sa göra för där står de bara massa skräcksenarier som jag inte vill va med om. bla, att jag löper större risk för och få cancer, kan va en risk för mig att skaffa barn. BARN! Barn är mitt liv! Skulle va det värsta som skulle kunna hända om jag inte skulle kunna få föda mitt egna barn pga stress i skolan. Men jag behöver inte vara de där som skulle kunna bli sjukare eller inte kunna bära sitt barn. Så därför ska det bli jätte sönt o få den riktiga inforationen som jag har väntat på så länge! Bara veta hur jag håller min kost som bäst för att må så bra som möjligt och vad jag ska undvika.

Men det bästa utav allt med det är att jag kommer att veta att jag inte är den enda tjugoåringen som har det. =)

Pulsen huset 18,30

Nu ska jag lyssna vidare på min jordin sparks!



If I live every moment
Won't change any moment
Still a part of me in you

I will never regret you
Still the memory of you
Marks everything I do, oh

I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one

Don't look back got a new direction
I loved you once needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0