Alla helgons helg

Ja, det hände väll lite i fredags. Kanske lite för mycket. Men tar endast upp det positiva, jag och Therese va på rockkvällen på X&Y! Meningen va ju att Emelie skulle slå följe men sen vart de strul med Rebeccas telefon så det sprack ju lika mycket som min fredags eftermiddag gjorde. Men Jag, Therese och Helene började lite lätt med vin och pizza från coleseum. Ja nu kom ju inte vinet från pizzerian men va fan! Pizza skalkarna va goda men vinet va allt godare! Under tiden mat förtärdes, vin skålades och rockigt rockig musik spelades så flög rougeborstarna hej vilt! När vi kände att vi va tillräckligt snygga så slog vi en pling till herr taxi och lämnade Trandared för att möta Norrmalmtjejorna. Är verkligen så kul och festa med systers kompisar, dom är så enkla och så sköna. Har alltid famnen öppen, känner mig som en av dem när jag träffar brudsen. Kul hade vi, Psycho fox gick runt och runt i lägenheten samtidigt det pratades på om både sex och andra goda ting! Vet inte riktigt när vi lämnade men lagom tid för att rävarna skulle entra scenen, dom vart något så otroligt bra! Dom måste ju komma längre än till X&Y's lilla scen, sjukt bra live! Ett jäkla ös va de må jag säga, det va dom som drog till sig folket. Klicka på bild för länk till deras my space! :D


Psycho Fox - X&Y, Borås

Efter bravaderna på X&Y så möter jag upp John för att följa med på efterfest! :D Blev dock lite retad för att jag hade varit på rockiskvällen men det va de värt!

Och igår så va jag hemma hos Therese med Nathalie, kände att jag inte ville göra något mer drastiskt än så. Men vi hade det mys med kina mat och massor med godis så det va fint. Tråkigt bara att man va så fruktansvärt trött, när klockan va 19 så kändes det som om hon va 22! -Galet. Även Idag var det en fin dag, vi åkte hem med Tess, Anders och barnen och åt god mat o umgicks. Gav även Therese masage, har ju lärt mig från den bästa.


Nu ska jag ta och fortsätta o läsa Elvis och Jag!


Ha det bäst i era galningar!

Taa taa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0