IKA -Hur bra som hellst!

Hejsan hejsan!

Jag och Angelica har allt haft lite myskväll idag! Kolat på massa olika plipp på barnprogram ifrån när man va liten, vi hittade angelicas favvor, IKA I RUTAN! Själv så vart jag så liten när det gick att jag tyckte hon mest va läskig med sin konstiga röst och varje gång hon hoppade in i skelettdräkten o hoppade runt där. Varjegång hon hade varit e den dräkten så såg jag dom i mitt mörka rum när jag skulle sova (a).. Stackars mig, inte lätt o va liten ; ) lika så tyckte jag skrotnisse va JÄTTE läskigt! mådde riktigt dåligt varjegång jag sett det, hade tom den där obehagliga känslan nu när jag kollade ett på ett klipp!
Men här har jag tagit ett roligt klipp med IKA!
-EnJOY


Dags o sova efter en lång dag i jönköping med Jennie, heeelt underbar va dagen i alla fall! ::D

Natti nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0