shadows and regrets

Man blir tydligen straffad för att man har mer killkompisar än tjejkompisar och det är jäkligt tråkigt måste jag säga. Ibland önskar jag att jag inte hade så jäkla stor käft o skrev det jag kände men vad ska jag annars skriva? Inte ska jag ha någon blondinbellablogg där man solar i glansen och allt är så jävla bra jämt och ständigt. För det är bara tråkigt. Undrar som sagt vart folk tar vägen.

POFF

Idag är det alltså den nionde september och hösten är här, bladen gulnar och faller från träden så fruktansvärt skrämmande men samtidigt en sådan lättnad, för det betyder att vi rör på oss och tiden går.
-Tick-tack tick-tack.

Hörde från syster idag innan att imorgån så går jorden kanske under, är visst någon stor maskin som någon idiot har byggt som dom tros sig fixa till ett nytt mini big bang. Men i själva verket så tror sig endel forskare tro att detta kan göra ett svart hål, så jorden vår går under för att vi nämligen sugs in i hålet.

Text ifrån expressen.se

Världens största maskin, The Large Hadron Collider, som den
kallas - har tagit 14 år att bygga. I morgon slås den på för
första gången. Tanken är att försöka skapa ett "mini-Big Bang"
genom att låta protoner kollidera med varandra. Forskarna
hoppas kunna lösa gåtan bakom Big Bang och kanske få
svar på hur universum uppstått.


Skulle va kul o veta ett klockslag o se om det händer något.. ; )

Men nu ska jag ta och krypa ner under täcket så hej då POFF och Godnatt på er så hörs vi kanske imorgon, för vi får se vad som händer och fötter med denna värld vi lever i! ; )

Bye bye

Taaa!

Åh "James" den där karamellen har jag sugit på jävla länge nu där du sa, Hur bra är du på allt? Och hur mycket är allt egentligen? För att lite längre bak i blogga skrev ju jag om att jag undrade vad min egenskap är, vilket jag inte vet än. De jag vet är att jag är här för att jag är jag och ingen annan. Och du är här för du är bra på boll, bor på gymmet och är fruktansvärt rolig, galen och genom snäll!

Åter igen
-Taaaa


Kommentarer
Postat av: james

Man tackar så hjärtligt och är tillräckligt galen för att ta emot dina visa ord och med stor sannolikhet leva på dem ett tag. Ta taaa

2008-10-09 @ 11:17:31
Postat av: James

Kul att se dig igen förresten, även om det inte var under så lång tid!

2009-01-08 @ 10:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0