Uppe på ytan

Tack Therese för de fina visdomsorden du skickade till mig här på bloggen, dom värmde verkligen och jag försår precis vad du menar för det stämmer ju verkligen!

Ibland är det inte meningen att det skall hända massa saker i ens liv.
Ibland måste man, vare sig man vill eller ej, ha en stund att andas.
Tänk dig att du skall dyka ner i havet och hämta en skatt.
Du måste ha fyllt lungorna ordentligt, annars skulle kanske du aldrig
orka och måste bryta just när nu har den på dina fingertoppar..
Det vill du väl inte när prinsen, eller din livs resa, eller när västa jobbet dyker upp.
Då måste du ju ha all energi du bara kan..

Så just nu är jag uppe på ytan och hämtar en massa luft! :D
-För vem vet , i nästa hörn det kanske är något som väntar på mig.

Nu den 16 september har Min syster Therese och Anders varit gifta i två härliga år! Tänk vad tiden går? Eller igentligen gör den inte det, för på två år har sjukt mycket hänt, positiva och negativa. För att så mycket har hänt i mellan då när Carlsson blev Urheim så känns det som om dom har varit gifta mer än två år. Så inte kan man igentligen inte klaga på att det inte händer något, för det gör det.
-PLENTY
Men nu som sagt är jag uppe på ytan och andas och kanske inte bara ser vad som händer.



Såhär galet ful va man för två årsedan.
Min bror är min beskyddare

Kommentarer
Postat av: james

Hur bra är du på allt? Och hur mycket är allt egentligen? ;)

2008-09-07 @ 12:15:32
Postat av: natalie

rebecka, ful? du är knäpp:) alltid lika vacker juuu!

2008-09-11 @ 21:48:21
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0