Elegi

Det värsta jag vet..
Det är när personer eller folk i ren allmänhet bara försvinner ur ens liv, bara sakta men säkert dunstar bort utan att ens en gång säga något. Man bara märker hur presonen ifråga sakta men säkert slutar höra av sig. Jag undrar varför man gör så. Happ.

Pratade med lille John idag innan jag for till sallongen och fixade till mitt hår, han far till Teneriffa i början utav oktober och ska va där några månader är planerat. Så då ska jag passa på och åka ner dit har jag tänkt. Hoppas att jag får mycket tider på jobbet och att jag har börjat sälja en jeeeefla massa veckansvara, för att man får faktiskt två kronor för varje.. ; ) HAHA Se det som fickpengar eller kanske en öl, vad vet jag? Hoppas att emelie vill hänga med lilla miig!

Jag undrar fortfarande hur många bultar ölandsbron har, men jag får ju aldrig något svar av någon..
-Boomshakalack! Reeespect!
Jag har låg humor.

Nu är jag inte på något roligt humör så det är bäst att jag slutar, kännt mig jätte otrevlig hela dagen idag. Har verkligen fått anstränga mig för att vara trevlig. Undra vad det är med mig? Fortfarande lite ledsen från igår? Eller kanske bara känner att allt bara glider ifrån mig? Jag vet inte något är det som skaver. Jag vet i alla fall att jag är i ett mellanrum nu där ingenting händer i mitt liv, bara i andras. Det får det bli ändring på! =)
-Det ser jag fram emot! :D

elegi för alla vägar vi inte vandrat än
för en tid som går och aldrig kommer igen
Bye bye

Kommentarer
Postat av: syrran T

Ibland är det inte meningen att det skall hända massa saker i ens liv.

Ibland måste man, vare sig man vill eller ej, ha en stund att andas.

Tänk dig att du skall dyka ner i havet och hämta en skatt. Du måste ha fyllt lungorna ordentligt, annars skulle kanske du aldrig orka och måste bryta just när nu har den på dina fingertoppar..

Det vill du väl inte när prinsen, eller din livs resa, eller när västa jobbet dyker upp. Då måste du ju ha all energi du bara kan..



Visdomsord: Therese syster Urheim

2008-09-05 @ 07:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0