I hate people for leaving

Jag känner en sådan olidlig frustration gentemot allt just nu. Jag känner mig frustrerad över att jag står och trampar på samma plats när det gäller allt, verkligen allt när det gäller fröken virrpanna.

Är det nu jag ska köra strutsen som alla andra och dra iväg till England ett år eller ett halvår? Känner inte att jag kan tillföra så mycket mer här just nu för nu är jag i ett hål mitt i mellan där jag måste göra något innan jag startar mitt riktiga verkliga liv.

Sen så undrar jag varför ska han just välja det längsta halvåret utav de halvåren som finns? Om han hade valt sommar halvåret så hade ju tiden bara swischat iväg och genast hade han varit hemma igen, för frågan är ens om jag hade ens märkt om han hade åkt iväg då? Men nu väljer han att åka nu, nu imorgon för att sedan komma tillbaka när solen kommer tillbaks till sverige. Jag funderar på att höra av mig till honom och säga till han att det har blivit något fel på dragningskraften så att solen vände tillbaka så att han kan komma hem. Men frågan är om han köper det eller om han ens tror på mig, men han är ju i och för sig blond så då kanske det går som planerat. Får se vad hans resekompisar säger för jag tror inte dom är blonda.. :( Så det sprack den galanta idén.. Jag tycker det är galet att man har fasnat för en person så som man har gjort för bara har träffats två gånger. Första gången jag träffar John så slänger han i mig i poolen med kläder på och allt till råga på det så ger han min nagel meen för livet och förstör mitt fina armband. Men så får han dåligt samvete så då står han o blåser mina kläder torra med en hårfön! HAHAHA Andra gången jag träffar honom så lyckas han blöta ner mig en gång till, one too many times.. Han häller nämligen cider på mig, men det va ju inte iof en hel pool men det va en pöl. Jag undrar om vi kommer ha samma kontakt som vi har nu när han kommer hem? Men det får vi ta då, tror jag.

Jag förstår nu varför mina nära inte vill att jag ska åka iväg. Men sen så förstår jag samtidigt John att han inte lyssnarpå det dom har att säga.

Nu ska jag ta o försöka sova, för det finns som sagt en morgon dag och jag har som sagt ett jobb att försöka sköta.

Natten

OH!
-Ja jag tar gärna den där bion nu snart med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0