Hallå, hallå -Jag vill bli älskad!

Om jag skulle få för mig o hänga mig.. ..så skulle jag göra det nu.

Jag är så oerhört trött på allt, då menar jag verkligen ALLT
-Allt.
Jag hoppar skolan en och en halv månad innan jag  är egentligen färdig med det på grund utav att jag känner att jag har fått vatten över huvudet. Kan ju säga så här, det är blött och jag har varit dyngsur i två fuckingmånader nu!
Who to blame? -Me, my self and I!

Nog om skolan.

Jag har fått kattungar, ne inte jag då utan min katt har fått kattungar! Det blev tre små råttor som hoppade ut så glatt under min säng iår igen! Så nu kommer jag inte kunna spela musik i mitt rum på si så där 8-10 veckor, excelent! Men jag är knappt hemma ändå så det är ju lika lugnt som allt annat med mig.

Har kanske till och med fixat ett jobb till lilla mig, städeska på skaraborgs AB. Tyst, säg inget. Det är inget fel och gå runt och städa olika lokaler, a man gotta do what a man gotta do! Sen i dagen läge får man inte vara speciell kräsen och jag vill kunna resa och utfärda mina planer innan jag verkligen börjar plugga på högskolan.
-Moppelimopp!




Nu så ska jag ta o smyga in i mitt rum o lyssna på de pipande kisseungarna..
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du göra det så skulle jag återuppliva dig och slå dig så jäääääävla hårt.

2009-04-23 @ 19:48:51
Postat av: M A L I N

Hejsan!

Vi tänkte ha en bloggträff i Borås den 31:a maj. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska träffas men det lutar åt att det blir något fik där vi kan sörpla kaffe/te och snacka lite skit. Om du är sugen på att vara med så säg till :)



Kram Malin

2009-04-29 @ 15:22:27
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0