segertåget

Mina vänner betyder allt för mig, inte en chans att jag överger er igen eller att jag förlorar er igen! Ni får mig att visa mitt rätta jag. Denna sommaren har jag vunnit så otroligt mycket, så glad att jag kastade mig rätt ut och tog alla risker jag kunde ta. Allt för att hitta er mina hallon. Jag ångrar inget jag har gjort i sommar och det finns inget heller som jag saknar som jag hade velat göra, för jag har fått gjort allt jag hade på listan. Om det så skulle ha varit något jag inte bockat av på listan så hade det kvittat, för jag är nöjd ändå.

Jag undrar vad som händer nu? Jag undrar även vem du är och jag undrar varför jag är jag och varför vi är vi. Alltså så undrar jag vad det är som gör mej och dig till oss. Samtidigt som jag undrar varför jag har börjat skriva och med k?

Börjar tröttna på att sitta på nålar varje gång när jag är ute så nu har det gått så långt att jag inte orkar bry mig om vad folk tycker, tänker eller tror... Nu kör vi! HONK HONK!
-Sen vet jag att det är det rätta jag gör..

Jag känner vinden vina i mitt hår
gasen i botten, försöker köra så långt det bara går
Inte så att jag försöker fly,
inte så att jag försöker gömma mig, nej
För gasen i botten är för att jag ska komma lite
närmre dig

Nästa vecka på fredag blir jag 21! Så på lördag blir det fest och mys med vänner o familj.. Sen är det inte långt kvar tills jag far till Malaga med Emelie för sol, bad och massa fest! En fin födelsedags present man får utav mor och far! Blir till att önska sig massor utav fickpengar så att man klarar sig där nere. Tråkigt med pengar men om man inte har någon inkomst så är det den enda lösningen! Hade kunnat haft mer pengar men sommaren vart dyr om man säger så, kunde varit dyrare men dyr räcker.


Lillasysters kille ska följa med till Marocko i december, ska bli roligt att han följer med. Allt för att hon ska va glad och må bra. Va så fruktansvärt skönt o prata med henne i telefon idag då man hörde på hennes röst att det bara sken o sprudlade energi ifrån hennes ögon.
-Love You :)

Ska slå mitt hö nu och ta o knyta mig
-Natten

Kommentarer
Postat av: Nabil

Naw!

2009-09-02 @ 09:43:20
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0