Läkarbesök

Har varit på läkar besök i måndags, slutade med att jag skulle på magnetröntgen i göteborg, fortsätta med remicaden med 6 veckors mellanrum och en förfrågan om antidepresiva. Slutade även med en stukad fot på viskan innan jag skulle till Niklas... Men nu hinner jag inte berätta ingående om allt nu för ska till skolan strax, berättar mer ikväll mina vänner!

Längtar till sommarens äventyr

En sak måste jag bara berätta om det va när min läkare ställde sådana säkerhets frågor inför magnetröntgen som tex om jag hade pacemaker, stålsplitter i igonen eller någon sorts protes.. Alla frågor kunde mamma svara svara kvickt nej på med mig förutom en fråga. "Är du gravid?" Där blev hon helt tyst när Anders ställde den frågan. Så jäkla roligt och se henne hur stel hon blev när ordet gravid kom upp till och med Anders fnissa lite när han märkte kontrasten på mammas säkra svar.
-Nej mor, jag är inte gravid. Har inte en varit ihop med min Niklas i en månad! :O 


SINOM TID SINOM TID!

Nu är det dags o fara iväg! Matten kallar.

bye bye

Kommentarer
Postat av: A

Va du jungfru innan du å Niklas träffades? ;)

2009-02-18 @ 14:05:14
Postat av: Therese

Älskade lillasyster.. Det räcker att du träffar en kille i tre minuter så kan du bli gravid.

Skall ni slå mej o A så får ni ju sätta fart.. Dessutom är du snart för gammal om du skall vara yngre mamma än mej. ;)



Puss

2009-02-18 @ 18:27:30
Postat av: M A L I N

haha mammor blir alltid lite hispiga över det där..

2009-02-18 @ 19:39:02
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Jennifer

Du kanske träffade någon innan niklas :)

och vad är det som har hänt eftersom du röntgas?!:/

kram

2009-02-24 @ 11:03:38
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: Rici

bend over girl

2009-03-01 @ 23:22:41
URL: http://rici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0