Vad hände där?

Jag är lite besviken att nära och kära i min närhet ska ha en helt fel bild utav mig. Att det jämt ska vara ett sådant tävlande. Jag skulle vilja kunna dela med mig om vad som händer i mitt liv utan att det ska baktalas bakom min rygg, säg det till mig istället. När man faktiskt vet vad ni egentligen tycker så har man ingen lust och berätta. Känner lite så att man inte kan bli sur längre eller besviken över att jag inte delar med mig en del saker. Om ni får reda på det så får ni det troligen inte genom mig utan ifrån dem som faktiskt kan respektera mig och bli glad för att jag har nått lyckan eller nu vad annars skulle kunna handla om. Eller ifrån min kära blogg.




Nu ska jag fira min kära mor som har nått 47de året! ♥



 

Kommentarer
Postat av: F.d missnöjd busschaufför

Ditt förra blogginlägg förändrade mitt liv. Det är eldsjälar som du som förgyller min annars så tråkiga vardag. Du är en vardagshjälte som leder svaga individer tillbaks till rätt spår.



Keep on blogging!



2009-02-02 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0