Parapa pa pa pa pa pa

Det är fredag och jag är lite små trött efter gårdagen och även efter att ha varit och hjälpt pappa och tömma ut ur garaget. Mötte ett par spindlar men jag va tapper och fortsatte slita! Ett bra tagsedan jag bloggade och mycket har hänt, en del kanske man ångrar och andra inte men jag ska inte va bitter!

Det största som kanske som har hänt under tiden är väll att Alex stjärna Michael Jackson är död. Som ni alla vet så är det en vecka och en dagsedan han avled och jag har inte riktigt smält det än, jag kan inte riktigt förstå att han är borta. Det sjuka va att jag tror till och med att jag hade sorg i fredags, va helt nere och jag tror att de har med Michael o göra. Hela jag har blivig så känslosam, klarar inte av o läsa om stackars Therese som blev mördad nu för ett tagsedan pga avundsjuka för då blir jag helt förstörd. Kan inte förstå att en liten tjej kan driva någon till att mörda sin vän för ingenting. Livet är lika mycket över för pojken som tog hennes liv som det är för Therese själv.

Smögen va ju den största ljuspunkten måste jag säga, det va så sjukt roligt att du vet inte vad! Det va fest hela tiden, dörrarna va öppna för alla. Det bästa va att man kände folk ifrån olika gäng som va där också så man va lite överallt om man säger. Fann min femtedelskusin där också, galet roligt. Behöver egentligen inte berätta mer än att de va sjukt roligt för ni vet väll själva vad som händer när man åker iväg så över midsommar. Va till och med så att vakterna va inne på rummet o delade med sig utav deras sexliv. HA-HA! Batonger o sexställningar.. Vad ska man säga?
-LYCKAT!
För jag har funnit mig ett gäng med helt underbara killar som jag kommer ha så skoj med i fortsättningen!





Nu blir det lite pill i rummet och sedan blir det till ock ladda inför kommande helgen!
-Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0