Funderarens tider

Sitter i min säng och äter god mörk choklad undertiden kattungarna leker sönder mitt sovrum. Det är elvis som rullar i spelarn och jag är nöjd och inget mer, för tillfället så är jag bara glad över att jag är nöjd i stället för att klackarna slår i taket. För det kan det inte vara och det borde inte vara det heller, fast än vädret är på topp. Nu börjar det bli storm och det nöjer jag mig med också, jag möjer mig med allt bara alla är nöjda.

Finns inget hellre att jag skulle vilja fira din födelsedag, men det vore fel. Kanske till och med lika fel som att vi ses då och då? Känns som om jag skruvar till ditt huvud och det är det sista jag vill göra, -igen. Men det mesta utav allt jag skulle vilja göra är att läka dina sår, fast jag inte kan. Om jag gör det så är det fel så fel att såren blir djupare.

Nu vill jag att månad juni ska va över för då vet jag att du mår bättre och då kan man slappna av och njuta lite mer utan att man får dåligt samvete.


Är det okej att se en familjemedlem som sin mormor om hon har varit där precis som en mormor när min riktiga mormor inte hann fylla rummet? Skär det i min mormors hjärta där uppe eller hon kanske bara är glad att någon kan fylla tomrummet? Låter väll lustigt men jag undrar..

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: emma stawåsen

låter invecklat du. hoppas att du inte grubblar för mkt på den där killen.... det löser sig oftast : )

2009-06-03 @ 00:03:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0