I want sex on the beach and I don't mean on the rocks...

När jag gick runt på arbetsplatsen och utförde mitt arbete så tänkte jag samtidigt som jag såg ett "kondometui" på marken, "Aha, där ligger det. Undra vad dom har det till här till?" Samtidigt som det slog mig "VAFAN!? Det ska ju inte va här, klart som fan dom inte behöver prova det på sin arbetsplats. "Testing testing.." -Nej det går inte! det behövs inte, det är testat nog!" Jag förstod genast, someone's getting lucky! - ARBETSPLATSEN! Även då slog det mig att här har vi en bedragerska/bedragare! Vi får väll tacka gud för att dom idioterna skyddar sig samtidigt som dom kryddar till arbetsdagen...


Men fan va hett ändå, sexar till det på jobbet sådär på labbet... Synd för mig att det är jag som torkar av deras rumpavtryck på bänken bara... -Jag ska använda plasthandskar ÖVERALLT där jag är o gnider bord! 

Lite avis är man allt, jävligt hett. Ah, dröm o glöm Becca. Det finns ingen tillräckligt snygg på det bygget förutom en som man såg på ett plakat upp spikat på väggen. Vet att han borde jobba där någonstans där jag är o rör mig men inte f*n har jag funnit'na! Lite kiligt måste jag säga, man vill ju ha något att se på mer än en snygging på ett plakat.
-Kanske börjar bli lite frustrerad?



Men vad har jag o begära när man jobbar på ett ställe där alla nördar är hifi? Sen är de ju rätt så hett med nördar men inte dessa nördar, för dom är riktiga nördar.. Och vem vill egentligen ha en nörd?

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N ^^

Hej!

Just nu har jag frågestund i min blogg, och det skulle vara jättekul om du ställde en fråga.

Kram. :)

2009-06-10 @ 21:30:09
URL: http://jjoosefinast.blogg.se/
Postat av: james

Det var som tusan, har du tid att gå runt och tänka på massa "gott" under arbetstid. Testa en nörd, kanske blir hur bra som helst ;)

2009-09-03 @ 16:49:46
Postat av: james

vill också ha sex på jobbet

2009-09-11 @ 12:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0