Lady, the plans we had went all wrong

How to save a life?

Nu har jag fått nog, det räcker. Nu vill jag inte mera. Jag hoppas att du förstår nu varför jag väntade. -Du sa dagligen till mig att jag fick dig att må så mycket bättre än vad du gjorde innan du träffade mig. Lika mycket som jag får höra det så får jag höra hur mycket sämre du mår nu när jag lämnade dig. Nästan mer.. Jag mår sämre som det är när jag har fått dig att må som du gör nu men när du ska trycka ner mig omedvetet när du säger att det kvittar vad som händer med dig om du lever eller inte och massa sådan skit så blir det nog. Du gör mig ledsen och nu gör du mig både ledsen och arg, mest besviken.

Jag trodde att jag skulle få älska dig en dag men jag kan inte ändra på vad mina känslor säger men du förstår inget, verkligen inget och jag har fått nog. Jag vill inte mer. Efter detta så känns allt så hopplöst att jag nästan ångrar allt. Jag känner inte för att fånga upp dig mer.

Jag har ingen lust att gå igrund pga dina ord, så jag drar mig tillbaka. Nu ska jag bara få stopp på mina tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0