Det kunde varit jag..

Vet ni?
-Jag saknar mina vänner något otroligt mycket!

Jag tycker att det är otroligt tråkigt över så det har blivit, vi hör inte av oss till varandra och vi ser inte om varandra. Jag känner en enorm ensamhet och känner mig tom. Det enda jag vet nu är att jag vill ha tillbaka er och det är fort! Ser väll ändå att det är en stor del utav mitt fel att det har blivit så som det har blivit. Jag har ju precis inte varit så anträffbar det senaste och har inte varit lika på som jag har varit men det betyder ändå inte att ni ska försvinna.


Eller så är det bara jag som har glidit ur medans alla andra rockar och står kvar på samma plats som vi alltid har stått på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0