plugg o klipp!

Jag har fittprov i morgon i fittnaturkunskap. Det innefattar kolföreningar, plast, fetter, estrar och celler. Kan ju hända att det handlar om mer vad vet jag.. Ja ni förstår själva att jag är jätte taggad över det här provet men måste ju säga att jag är mer taggad på detta provet än de förra om.. Ja det kan jag inte ens direkt säga vad det hadlade om, tror att det va om typ elektroner o sådant tjafs! Så kort o gott är ju detta roligare..

Idag så skulle jag ringa till min kära sjuksyster britt men mitt minne spelade ett spratt med mig så när klockan passerat tre över två så vart det tre minuter försent. -Typist mig! Men imrogon så ska vi se om jag klarar av o ringa innan hon har gått hem. Har nämligen bestämmt mig för att jag sak testa på dedär galenskapstabletterna, iaf en kort period o se om de fungerar. Men jag är rädd, det vill jag lova.

Idag så vart jag hos Catrine på nikita o fixade till min wig med en liten gullig lugg o massa toppning o lite färgning i botten. Ofantligt bra blev det må jag säga! Ska fixa en liten bild senare imorgon när jag har tid för det =) Passade även på o köpa en mousse som skyddar håret för värme och bygger upp det skadade håret, passar perfekt för mitt hår som lätt skadas pga sjukdomen o medicinerna. Produkten heter Perfect hair ifrån wellas hårvårdsereie System Professional och gick på ca 200kr. Fick även en liten gåva ifrån kérastase, en stor hårborste med svinborst! Jätte go, mycket snällare mot håret.
-Tack Catrine, love it already!
http://www.ukhairshop.co.uk/shop/images/shop/Perfect%20Hair.jpg

Dags o fatta tag i boken min igen!

Bye bye o önska mig lycka till, jag kan behöva det.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0