Det är att leka med eld när du drar upp det här igen för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

idag är det måndag, den dagen som öppnar upp den nya veckan. Det är då man säger att man tar nya tag och försöker fokusera på de bra och tar nya tag.
Ska inte försöka tänka på att det är första måndagen utan dig utan jag ska försöka tänka på framtiden och försöka få mig att va glad utan att behöva använda min fasad.

Blicka framåt, det är det enda jag kan säga för att få det att fungera. För då drömmer jag mig bort i mina drömmars drömmar och då blir jag glad ock får ett sorts rus som driver mig, driver mig till det bättre. Det finns en morgon dag utan problem och tvivel.

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut 
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring 
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut 
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut 
Du säger att du minns och att det känns som igår 
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg 
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt 
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen 
Jag gav upp för länge sen

För att börja om ifrån början utan att gå kras så säger man att man "ska" göra något nytt med sig själv för att ta ut de gamla och få in det nya fräscha. Och med det har jag då bokat en klipp o färgning hos Iman, ska ta och färga mitt hår kopparrött, tror att mina ögon kommer komma fram alldeles utmärkt i den färgen. Kommer att bli så snyggt!

Ja men något sådant men ändå inte, så svårt och hitta

Nu har jag bara två dagar kvar utav arbetsveckan, torsdag är det röd dag och fredag är det en klämdag. Vad ska man hitta på?


Kommentarer
Postat av: Sara

Rött hår är så himla snyyyyyyyggt!!!!

2009-05-19 @ 10:59:55
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0